Brev:
Opvarmning af grøntsagsmos og skoldning af tallerken?
22. maj 2009
Alder:
5 mdr.
Opvarmning af grøntsagsmos og skoldning af tallerken?
Kære Helen,
Vi er netop gået i gang med at give grød til vores tvillinger på 5 måneder og i den forbindelse har jeg et par spørgsmål, som jeg håber at du kan hjælpe med:
1. Skal tallerken, ske etc. skoldes før brug hver gang? - jeg tænker at når de kan begynde at drikke vand fra hanen, kan man måske også nøjes med at vaske servicet op på vanlig vis?
2. Hvis man fryser grøntsagsmos ned, skal det da varmes helt op til kogepunktet før brug eller er det tilstrækkeligt at varme det op til ca 40 grader og så tilsætte mme?
3. Vi laver grøden med mme, men hvornår skal man begynde at tilsætte yderligere fedtstof?
På forhånd tak for hjælpen :-)